سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تولید ویژه برنامه تلویزیونی سرای هنر در البرز

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان البرز ویژه برنامه تلویزیونی «سرای هنر» به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی مراحل تصویربرداری خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سجاد خدری، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان البرز گفت: ویژه برنامه تلویزیونی «سرای هنر» که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۹ توسط حوزه هنری البرز تدارک دیده شده است، مراحل تصویربرداری خود را آغاز کرد.

خدری افزود: با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور و عدم امکان اجرای برنامه‌های حضوری و تجمعات، حوزه هنری استان البرز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ویژه برنامه تلویزیونی با عنوان «سرای هنر» را تدارک دیده که مراحل تصویربرداری این برنامه از روز یکشنبه ۱۷ فروردین ماه آغاز شد.

او گفت: سرای هنر ویژه برنامه‌ای است که با پرداختن به مسائل فرهنگی و هنری و گفتگو با هنرمندان و مسئولین استان البرز تولید می‌شود.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان البرز افزود: در این ویژه برنامه مجموعه شعرخوانی، معرفی کتاب، استندآپ و سایر بخش‌های جذاب تصویری دیده شده است که بعد از پایان تصویربرداری از سیمای استان البرز و رسانه‌های مجازی پخش می‌شود. 

انتهای پیام / م .م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.