درخانه بمانیم؛

برگزاری مسابقه فیلمنامه نویسی در کرج

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: مسابقه فیلمنامه نویسی از ایده تا تولید به منظور افزایش جذابیت اوقات فراغت شهروندان در منزل، کلید خورد.

علیرضا رحیمی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ضمن توصیه به شهروندان نسبت به رعایت نکات بهداشتی در کمال آرامش و جدی گرفتن ویروس کرونا، ایجاد شور و نشاط در خانواده از طریق امور فرهنگی و هنری را ضروری دانست و گفت: سازمان فرهنگی با همکاری انجمن سینماگران استان البرز از تمامی شهروندان، هنرمندان و هنر دوستان دعوت به عمل می‌آورد که دست به قلم شوند و ایده یا فیلمنامه خود را با موضوعات مختلف نوروزی یا شرایط موجود ارسال برای ما کنند.

او افزود: پس از بررسی آثار و تایید آن ها، تعداد ۵ فیلمنامه یا ایده خوب با زمان زیر ۳۰ دقیقه برگزیده خواهند شد و بعد از گذشت دوران قرنطینه، از این آثار تا تولید نهایی همراهی و حمایت خواهیم کرد.

معاون شهردار کرج گفت: به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار با شماره  ۰۹۳۵۴۱۰۸۱۶۱ در شبکه های اجتماعی و یا به رایانامه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج به آدرس sfv.ravabetomomi۹۵@gmail.com در ارتباط باشید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.