سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار و امام جمعه زنجان از همکاری مردم در روز طبیعت قدردانی کردند

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور پیامی از مردم استان به خاطر ماندن در خانه در روز طبیعت قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به نقل از استانداری زنجان، آیت الله علی خاتمی و فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در پیام تقدیر خود از مردم استان زنجان عنوان کردند: از شما مردم مهربان و با اخلاق استان زنجان که صدای مسئولان را شنیدید و در روز طبیعت در خانه ماندید تشکر می‌کنیم.

این پیام می‌افزاید: در روز طبیعت در خانه‌ها و کانون گرم خانواده‌ها شکفت و این همراهی شما در قطع زنجیره انتقال کرونا می‌تواند روند ریشه کنی این بیماری را تسریع کند.

همچنین در پیام تشکر نماینده، ولی فقیه و استاندار زنجان آمده است: جا دارد از کسانی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند و از مدت‌ها قبل خود را وقف بهبودی مبتلایان این بیماری کرده اند تشکر نماییم و شما مردم عزیز بهترین هدیه را در روز طبیعت به کادر درمانی استان دادید.

خاتمی و حقیقی ابراز امیدواری کردند، با این روحیه و همراهی مردم استان زنجان شاهد آن باشیم که این ویروس منحوس هر چه سریعتر از کشور عزیزمان ریشه کن شود و بتوانیم دوباره در کنار هم شادی‌هایمان را تقسیم کنیم.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.