سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرفتار شدن بیش از ۵۰ عشایر و دامدار در تالاب جازموریان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بی توجهی به توصیه‌های مدیریت بحران در خصوص بارش باران و بروز سیل منجر به گرفتار شدن بیش از ۵۰ دامدار و عشایر در تالاب جازموریان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد حیدری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: به رغم هشدار‌هایی که مدیریت بحران مبنی بر بارش باران به عشایر و دامدارنی که داخل تالاب جازموریان بودند داده شد تا پیش از شروع بارندگی به شهر زهکلوت کوچ کنند، اما متاسفانه این افراد توجه نکردند و هشدار‌ها را جدی نگرفتند.

او با توجه به گرفتار شدن تعدادی از دامداران و عشایر در منطقه جازموریان افزود: در ادامه روند امداد رسانی به مناطق سیل زده جنوب استان، امدادرسانی به مناطق صعب العبور جازموریان توسط بالگرد هلال احمر انجام شد و مقداری مواد غذایی، پتو، چادر و موکت به آن‌ها داده شد.

او با بیان اینکه در روز‌های قبل هم همکاران ما بصورت زمینی اقدامات لازم را انجام دادند، افزود: هنوز تیم‌های ما از مناطق رودبار جنوب و زهکلوت خارج نشدند و امدادرسانی تا قطع تمامی نیاز‌های مردم ادامه دارد.

حیدری گفت: از مردم درخواست داریم حتما هشدار‌ها را جدی بگیرند و مسیر‌هایی را برای اسکان  انتخاب کنند که مشکل سیلابی نداشته باشد.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.