سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسدود شدن ورودی‌های شهرستان روانسر

فرماندار روانسر از مسدود شدن ورودی‌های این شهرستان خبر داد و گفت : سفر به این شهرستان با ممنوعیت و محدودیت همراه است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر گفت : در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اقدامات کنترلی روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین با جدیت در این شهرستان در حال انجام است.

او با بیان اینکه تفرجگاه‌های روانسر همواره مقصد مسافرینی از شهرستان‌های همجوار است، گفت : مسیر‌های منتهی به مراکز تفریحی و گردشگری و تفرجگاه‌های این شهرستان از روز‌های پیش مسدود شده است.

فرماندار روانسر گفت: بازدید از مناطق گردشگری قوری قلعه و سراب روانسر ممنوع است و کلیه راه‌های دسترسی مناطق تفریحی محور روانسر – کامیاران و روانسر – پاوه در حدفاصل راهدارخانه پلنگانه تا شهر شاهو و به ویژه مسیر‌های محدوده روستا‌های شبانکاره و قوری قلعه باتلاش راهداران مسدود شده است.

مصطفی زاده با اشاره به اینکه تردد در محور‌های کرمانشاه به روانسر و روانسر به پاوه با محدودیت و ممنوعیت همراه خواهد بود، گفت: در ورودی شهرستان در محدوده روستای کانی شریف و درخروجی شهرستان به سمت منطقه اورامانات در محدوده پلیس راه نیزاین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها اعمال می‌شود.

او گفت: هم اکنون ۲ مسیر اصلی وروردی به شهر روانسر از مسیر‌های کامیاران و کوزران و ۲ مسیر فرعی روستایی منتهی به شهرستان مسدود و تردد‌ها متوقف شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.