سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستن تمامی ورودی‌ها به بوستان شهدا زرند

شهردار زرند از انسداد تمامی ورودی‌ها به بوستان شهدا زرندبه مدت ۴۸ با تلاش شهرداری و با همکاری نیرو‌های بسیج خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا مهدلو شهردار زرند از اجرای  طرح انسداد بوستان شهداء به مدت ۴۸ ساعت خبر داد و گفت:مدیریت شهری بر اساس مصوبه ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا مبنی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به پارک‌های شهر، مجموعه اقداماتی را در دستور کار قرار داده که از جمله آن‌ها اعمال محدودیت تردد در پارک‌ها و فضای سبز شهری است، زیرا قطع زنجیره انتقال با جلوگیری از تجمع شهروندان در اماکن عمومی از مؤثرترین راهکار‌های مقابله با این بیماری است.

او با اعلام بیان اینکه همه نیرو‌های خدمات شهری و آتش‌نشانی شهرداری در حالت آماده‌باش هستند، افزود: مدیریت شهری از امکانات موجود برای حفظ سلامت شهروندان استفاده می‌کند و لازم است شهروندان نیز با خودداری از تردد‌های غیر ضروری مسئولان را در این طرح یاری کنند.

شهردار زرند گفت: سیزده بدر (روز طبیعت) که از رسوم اصلی نوروز به شمار می‌رود برای شیوع بیماری کرونا بسیار خطرناک است و مردم برای روز طبیعت به هیچ وجه برنامه ریزی نکنند.

مهدلو ضمن قدردانی از نیرو‌های بسیجی و سرهنگ کردی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان تصریح کرد: امیدواریم شهروندان با درخانه ماندن به ریشه کنی این بیماری کمک کنند.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: ویروس کرونا ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.