سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث ۸ فروردین ۹۹ بخوانید؛

صاعقه به زندگی مرد اندیکایی پایان داد

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۸ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه  ۸ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

صاعقه جان مرد اندیکایی را گرفت

محسن طاهری بخشدار مرکزی اندیکا گفت: مرد اهل منطقه عشایری"تازه" در این بخش بود که با دریافت گزارش حادثه رعد وبرق یک کد آمبولانس به محل اعزام گردید.

او افزود: این مرد میانسال در راه انتقال به بیمارستان جان باخت و جسد او به سردخانه منتقل شد.

بخشدار مرکزی اندیکا ادامه داد: منطقه تازه از مناطق عشایری شهرستان اندیکا است که ساکنان آن در فصل زمستان کمتر از ۳۰ خانوار هستند و بیشتر ساکنان آن در فصل زمستان به مناطق گرمسیری کوچ می کنند.

پلمپ یک واحد کارگاهی متخلف در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: ماموران پلیس اماکن نیروی انتظامی از تخلف مالک یک کارگاه صنعتی در یکی از مناطق شهرستان که اقدام به اجاره و برگزاری مراسمات مختلف در محل مذکور می‌کرد مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر مراجعه و پس از احراز تخلف کارگاه مذکور را پلمپ کردند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: قبلا از طریق پلیس اماکن چندین بار به صاحب این کارگاه تذکر داده شد، مالک این کارگاه پس از تشکیل پرونده مقدماتی و ارجاع به دادسرا با دستور مرجع قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی دزفول از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.