سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهش تولید با رفع قوانین ضد تولید

امسال سال جهش تولید نامگذاری شده سالی که با رفع قوانین ضد تولید می‌توانیم تولید را بیش از پیش رونق بدهیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، فرقی نمی‌کند چه کالا‌هایی تولید می‌کنند و در کدام حوزه اقتصادی فعال اند همچون محصولات دامی، کشاورزی و یا هم دستی در تولید محصولات فلزی، کاشی، تایر، سیمان و پوشاک دارند هر چه را تولید کنند اگر ظرفیت افزایش تولید را داشته باشند مخاطب نامگذاری سال ۱۳۹۹ هستند، سالی که رهبر انقلاب با تأکید جهش تولید توسط دست اندرکاران و اینکه باید با کار ده برابری، تولید به جایی برسد که در زندگی مردم اثر بگذارد، افزودند: مسائل اقتصادی کشور متعدد است از جمله "اصلاحات بانکی، گمرکی و مالیاتی" و "بهبود فضای کسب‌وکار"اما نقش تولید بی‌همتا است و با راه افتادن تولید و استفاده از بازار فروش ۸۰ میلیونی در داخل و ضمناً ارتباط با فروش و بازار‌های خارجی، مشکلات اقتصادی قطعاً پایان می‌یابد و تحریم‌ها به نفع کشور تمام خواهد شد.

هیچ تولید کننده‌ای از جهش تولید که سود آن را زیاد می‌کند بدش نمی‌آید و از آن استقبال می‌کند که همت مسولان را می‌طلبد حال می‌خواهد در فردوس پرورش اصلاح نژاد دام داشته باشد و یا در قاین تولید آب میوه، در درمیان سنگ‌های معدنی و یا در بیرجند تولید مصنوعات از چوب‌های ضایعات داشته باشند، همه به یک موضوع تاکید دارند اگر برخی از قوانین حل شود قادر هستند تولید را افزایش داد.

در همین ابتدا به سراغ کارخانه فراوری محصولات استراتژیک خراسان جنوبی در قاین رفتم، واحد تولیدی که به گفته احتشام مدیرعامل کارخانه اگر سرمایه در گردش آن تامین شود ۲۶۰ فرصت شغلی پنهان آن نمایان خواهد شد و این یعنی رفع بیکاری و نان آوری برای عده‌ای از جوانان این مرز و بوم و تولید بیشتر است.

در همین شهرک صنعتی قاین در نزدیکی این کارخانه، واحد دیگری کارش تولید پروفیل یوپی وی سی است و ۶ ماه است با ظرفیت سالانه ۱۰هزار تُن راه اندازی شده و تلاش شبانه روزی ۱۶۰کارگر آن، تولید کالای کاملا ایرانی بدون وابستگی است.

جوانان‌هایی که اغلب آن‌ها دهه هفتادی هستند و زیر ۳۰ سال سن دارد، از تلاش بالای خود می‌گویند برای تولید محصولات بیشتر که البته اگر همت مسولان هم آن را همراهی کند.

شرعی مدیر کارخانه پروفیل یوپی وی سی قاین گفت: قادر است سالانه ۳۰ هزار تن پروفیل یوپی وی سی که برای درب و پنجره کاربرد دارد تولید و ۳۰۰ نفر را هم شاغل کند.

منبع :خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/ک

برچسب ها: اقتصادی ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.