سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیراز :

ایستگاه‌های سلامت در شهر شیراز راه اندازی می‌شود

فرمانده تیپ ۳۷ زرهی از راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در شهر شیراز خبرداد و گفت: این ایستگاه‌ها با هدف پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و به منظور کمک به مردم در حوزه درمان و سلامت فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عباس عطاالهی این برنامه را در راستای برگزاری رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا با عنوان لبیک یا خامنه ای ۹۸ عنوان کرد و افزود: تیپ ۳۷ زرهی همگام با سایر یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت و کمک به مردم فعالیت خود را آغاز کرده و در این خصوص از آمادگی لازم برخوردار است.

فرمانده تیپ ۳۷ زرهی به راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: این ایستگاه‌ها در راستای کمک به مردم در حوزه درمان و سلامت فعال خواهند بود. تست تب سنجی از مردم و راهنمایی های لازم ، توزیع بروشورهای پیشگیری و اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا  و دیگر اقدامات پیشگیرانه در این ایستگاه‌ها انجام می‌شود.

او با بیان حضورتیپ ۳۷ زرهی همگام با سایر یگانهای ارتش در فارس در اجرای رزمایش سراسری پدافند بیولوژیک ارتش جهت مقابله با ویروس کرونا با شعار «با ولایت تا شهادت» و با رمز یا علی ابن ابی طالب (ع) در شیراز به برنامه ها و فعالیت ها در تیپ ۳۷ از زمان شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با این بیماری خطرناک در اسرع وقت جلسات هماهنگی در سطح تیپ برگزار و فعالیت های پیشگیری اغاز شد.

سرهنگ عطاالهی مهمترین فعالیت های انجام شده را تست تب سنجی در هنگام ورود کارکنان به تیپ و گندزدایی و ضدعفونی تمامی اماکن و دفاتر و ... به صورت روزانه عنوان نمود و افزود این برنامه ها تا ریشه کنی این بیماری ادامه خواهد داشت. آموزش پیشگیری از ابتلا به این بیماری ، و لغو تمامی برنامه های جمعی از دیگر برنامه های تیپ ۳۷ است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.