سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تسریع در رفع مشکل فاضلاب منطقه کوی آلبوجلال دشت آزادگان

فرماندار دشت آزادگان گفت: در بازدید از منطقه کوی آلبوجلال جنوبی این شهرستان بر تسریع در رفع مشکل فاضلاب این منطقه تاکید شد.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه، به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار سوسنگرد و مدیر شبکه بهداشت و درمان از منطقه کوی آلبوجلال جنوبی بازدید شد و مسائل و مشکلات ساکنان این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: در این بازدید به اداره آب و فاضلاب شهرستان برای رفع مشکل فاضلاب این منطقه تاکید و مقرر شد با قرار دادن رفع این مشکل در اولویت کاری خود، تا ۲۴ ساعت نسبت به رفع مشکل فاضلاب این منطقه اقدام نماید.

سیلاوی با بیان اینکه از شهردار منطقه خواسته شد که توجه بیش تری منطقه آلبوجلال جنوبی داشته باشد و مشکلات خیابان‌های آن را نیز مرتفع نماید، بیان داشت: برنامه ریزی ویژه برای حل مشکلات مناطق شهری سوسنگرد شده است، ولی با توجه به بحران‌های موجود در اجرای خیلی از برنامه ریزی‌ها تاخیر ایجاد شده، لذا از تمامی دستگاه‌های متولی خواستیم مشکلات این منطقه را پیگیری و حل و فصل نمایند.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان، حجم کار‌های عمرانی و وجود بحران بیماری کرونا و سیل را عامل کاهش خدمات به بعضی از مناطق شهری عنوان و تصریح کرد: هدف همه ما حل مشکلات و ارائه خدمات عمومی مناسب به تمامی مناطق شهری و روستایی است که این کار تعامل و همراهی همه مسئولان خدمات رسان را می‌طلبد، ضمن اینکه در جهت رفع مشکلات و خدمات رسانی تمامی تلاش خود را خواهیم کرد.

این مقام مسئول در پایان بازدید از منطقه کوی آلبوجلال جنوبی با تشکر و قدردانی از همراهی و پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت مدیران و پشتیبانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ان شاء الله در سال جدید با همتی مضاعف و برنامه ریزی مدون و سرکشی‌های مستمر، سعی خواهیم کرد بیش‌تر مشکلات مناطق شهر سوسنگرد و به ویژه مناطق حاشیه‌ای را مرتفع نمائیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.