سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هزار و ۷۵۶ بسته بهداشتی در محلات حاشیه‌ای

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از توزیع هزار و ۷۵۶ بسته بهداشتی در مناطق محروم شهر خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به آغاز توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم و کم برخوردا شهر شیراز، گفت: این بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک، مایع سفید کننده، مایع دست شویی است.

او با تاکید بر اینکه این اقلام بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مناطق مختلف و حاشیه شهر توزیع می‌شود، افزود: این بسته‌ها به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل موقوفات استان بویژه موقوفه معزالوزاره و موقوفه میرزا فتحعلیخان صاحب دیوان، موقوفه حاج خلیل زالی، موقوفات نواحی ۱ و ۲ شیراز، مشارکت‌های مردمی و کمک‌های خیرین، و نذورات مردمی بقاع متبرکه تامین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: واحد‌های مشارکت کننده در این طرح بقاع متبرکه اماکن متبرکه و مذهبی شیراز شامل امامزاده سیدمحمد (ع) دهپیاله، امامزاده سیدصادق (ع) مهدی آباد، امامزاده سیدمحمد (ع) پدونک، امامزاده سیدمحمد (ع) صغاد، سیدعلاءالدین حسین (ع)، شاهداعی الی الله (ع)، سیدتاج الدین غریب (ع) و علی بن حمزه (ع) است.

با شناسایی ۳۱ مورد جدید کروناویروس، آمار کنونی استان فارس به ۳۲۶ نفر رسیده است. از موارد شناسایی شده ۵۸ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش نشده است و تاکنون ۱۱ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان فارس جان خود را از دست داده اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.