سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید محلول ضدعفونی و ماسک در حرم مطهر علی بن حمزه (ع) شیراز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: با استفاده از دانش و توان علمی یکی از شرکت‌های دانش بنیان استان روزانه محلول ضدعفونی و ماسک در حرم مطهر علی بن حمزه (ع) شیراز تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی اظهار داشت: به همت گروه جهادی حرم مطهر علی بن حمزه (ع) شیراز و با استفاده از دانش و توان علمی یکی از شرکت‌های دانش بنیان استان محلول ضدعفونی و ماسک توسط بقعه متبرکه علی بن حمزه (ع) تولید می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون روزانه ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ ماسک تولید و در میان مردم به صورت رایگان توزیع شده است، عنوان کرد: ۲۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی ویژه گندزدایی معابر شهری و سطوح تهیه شده است.

موسوی بیان کرد: همچنین تاکنون ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده دست براساس فناوری نانو و ذرات نانو نقره تولید و توزیع شده است.

او افزود: با همکاری موقوفه میرزا فتحعلی خان صاحب دیوان بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده ویژه خانوار‌ها و اقشار کم درآمد شهر شیراز با اعتبار یک میلیارد ریال تهیه و توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس  تصریح کرد: به نیت دفع بلا و سلامتی بیماران و کادر درمان بیمارستان‌های علی‌اصغر و چمران شیراز از شب جمعه این هفته و به مدت سه شب جمعه به عنوان شب زیارتی حضرت سیدالشهدا (ع) شام تبرکی از محل موقوفه معزالوزاره برای بیماران و کادر درمان این دو بیمارستان تامین می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.