سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودروهای خطرآفرین در شب چهارشنبه سوری

رئیس پلیس راهور البرز گفت: خوروها و موتور سیکلت هایی که با حرکات مخاطره آمیز باعث ایجاد گره ترافیکی شوند توقیف و تا پایان تعطیلات ترخیص نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به تمهیدات پلیس برای شب چهارشنبه آخر سال گفت: خط قرمز پلیس تامین امنیت شهروندان است و هر فردی مخل این امنیت باشد با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهد شد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در ادامه افزود: پلیس راهور در کنار سایر کارکنان انتظامی استان در شب چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل قرار دارد و با هماهنگی با دادستان مرکز کلانشهر کرج خوروها و موتور سیکلت هایی که با حرکات مخاطره آمیز باعث ایجاد گره ترافیکی شوند و آرامش را از مردم سلب نمایند توقیف شده و تا پایان تعطیلات امکان ترخیص آن ها وجود نخواهد داشت.

سرهنگ شرق با آرزوی سلامتی برای شهروندان گفت: از شهروندان درخواست می کنم تا با رعایت قوانین و مقررات به پلیس در تامین نظم و امنیت بیشتر کمک کنند.

او افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد مبارزه با کرونا استان مراکز تعویض پلاک استان البرز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

انتهای پیام /د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.