رئیس پلیس راهور استان البرز گفت : به منظور مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری تمامی آموزش های مربوط به آئین نامه راهنمایی و رانندگی تا ۱۷ اسفندماه لغو شد.

لغو آموزش‌های مربوط به آئین نامه راهنمایی و رانندگی تا ۱۷ اسفندماهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ غلامعلی شرق ، رئیس پلیس راهور استان گفت : به منظور مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری تمامی آموزش های تئوری ، نظری و آزمون های کتبی و شفاهی مربوط به آئین نامه راهنمایی و رانندگی تا تاریخ 17 اسفندماه برگزار نمی شود.
سرهنگ شرق افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است.
او گفت: هرگونه تغییر در روند برگزاری کلاس های مذکور و آزمون ها، متعاقبا اعلام خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان با بیان این که برای رعایت اصول بهداشتی و ایمنی کارکنان پلیس راهور کلاس های آموزشی چهره به چهره نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده است افزود: پلیس راهور استان با تهیه و نصب پوسترهای آموزشی، توزیع ماسک، دستکش و اسپری ضد عفونی کننده در بین کارکنان تمام تلاش خود را برای پیشگیری و ابتلاء از این بیماری به کار گرفته است.
سرهنگ شرق گفت: تمامی بخش های پلیس راهور از جمله ستاد ترخیص خودرو که به صورت روزانه جمع کثیری از شهروندان به آن جا مراجعه می کنند، ضدعفونی شده و از مراجعان تست تب سنجی انجام می شود .
 انتهای پیام  / م . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.