مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد در محور کرج-کندوان به‌عنوان یکی از محورهای اساسی کشور، ۴/۵برابر استاندارد کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گودرز محمودی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان این که آزادراه تهران - کرج - قزوین و محور کرج - کندوان از محور‌های اساسی کشور هستند، گفت: تردد در محور کرج - کندوان بیش از چهار و نیم برابر استاندارد تردد در کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز افزود: تیمی متشکل از راهداری و پلیس راهنمایی و رانندگی به بررسی نقاط حادثه خیر محور کرج - کندوان می‌پردازند.

محمودی در ادامه گفت: ده نقطه حادثه خیز توسط تیم یادشده در جاده کرج - کندوان شناسایی و رفع خطر شد اما محور‌ها مانند موجود زنده دائما به مراقبت و نگهداری احتیاج دارند.

او با بیان این که روکش آسفالت، نصب تابلو، اصلاح شیب، جانمایی گاردریل و... از وظایف راهداری است، افزود: همواره در تلاش هستیم تا تردد شهروندان و مسافران در محورهای البرز توأم با آرامش و امنیت باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: محورهایی دارای تردد بیشتر بوده یا به اصلاح بیشتری احتیاج داشته باشد، برای راهداری اولویت است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.