مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت :همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۷پروژه راهداری در استان به بهره برداری می‌رسد.

گودرز محمودی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت  : همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۷پروژه راهداری که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اجرایی شده است، در سطح استان به بهره برداری می رسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز افزود: این پروژه‌ها شامل تعمیر و مرمت ۲ دستگاه گالری در جاده کرج چالوس، احداث سیستم روشنایی محور فرودگاه پیام به طول ۲/۵ کیلومتر و پایدار سازی ۷۰۰ متر بحرانی تونل امیرکبیرمی شود.

محمودی  گفت: روکش آسفالت محور‌های قزلحصار به طول ۱۱ کیلومتر، دهکده المپیک به طول ۲ کیلومتر، محور آران به طول ۱/۵ کیلومترو محور کیانمهر-ماهدشت به طول ۳ کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی است که همزمان با دهه فجر بهره برداری می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز افزود: در مجموع برای این  پروژه ها ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که از منابع استانی و ملی است.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۳:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
درباره خرابی اسفالت اتوبان کرج بین هشتگرد تا پل حصارک خبر تهیه کنید.لطفا