رئیس پلیس راهور البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش ۳۷ درصدی تصادفات درون شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

سال ۹۸، کم تصادف‌تر برای البرزی‌هاسرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در سطح معابر درون شهری استان البرز از ابتدای سال جاری تا کنون اقدامات گسترده‌ای از قبیل اجرای طرح‌های برخورد با تخلفات حادثه ساز، اعمال قانون رانندگان پرخطر، گسترش فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترافیک و آموزش رانندگان پر خطر توسط همکاران بنده در سراسر حوزه استحفاظی استان به اجرا گذاشته شده که بحمدالله ماحصل آن کاهش تصادفات بالاخص کاهش کشته‌ها و مصدومان بوده است.

او افزود: در بازه زمانی ۱۱ ماهه سال جاری در تصادفات جرحی به میزان ۲۰ درصد، در تصادفات فوتی به میزان ۲۰ درصد و در تصادفات خسارتی به میزان ۳۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش مواجه بوده ایم.

سرهنگ شرق در ادامه گفت: در بحث برخورد با تخلفات حادثه ساز نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد و در حوزه تخلفات ساکن ۲۹ درصد افزایش اعمال قانون داشته ایم که این امر در کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک درون شهری استان نقش غیر قابل انکاری را ایفا کرده است.

سرهنگ شرق در پایان افزود: با فرا رسیدن فصول سرد سال که توأم با شرایط جوی نا پایدار و بارش برف و باران است از کلیه شهروندان تقاضا داریم حتی الامکان در تردد‌های ضروری خود از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.