سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص سهمیه سوخت جبرانی به ناوگان حمل کالا‌های اساسی

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تخصیص ۳۰ درصد سهمیه سوخت جبرانی به ناوگان حمل کالا‌های اساسی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه نوروز هیچ‌گونه محدودیت تردد برای حمل کالا‌های اساسی در کشور نداریم و حمل این کالا‌ها به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود،گفت: با توجه به ورود مقدار قابل‌توجهی کالای اساسی به کشور، تصمیمات مهمی در خصوص حمل این کالا‌ها گرفته شده است.

او افزود: ۳۰ درصد سهمیه سوخت جبرانی به ناوگانی که کالا‌های اساسی را از مبدأ و مقصد ۵ بندر امام خمینی (ره)، شهید رجایی، امیرآباد، چابهار و انزلی حمل می‌کنند، تخصیص داده می‌شود.

دغاغله بیان داشت: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ضدعفونی کردن مستمر پایانه‌های حمل بار در دستور کار قرار دارد تا کالا‌های اساسی با همکاری دست‌اندرکاران بخش حمل و نقل جاده‌ای به موقع مراکز انبار و مصرف در سراسر کشور برسانیم.

 مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: متوقف کردن ثبت اثر انگشت در تمامی مراحل دریافت بار، محدود کردن بار‌های ورودی با سالن اعلام بار، ایجاد فاصله بین محل قرار گرفتن رانندگان، انجام مستمر اعلام بار از صبح تا ساعت ۲۴ به منظور کاهش تجمع رانندگان، پرداخت وجه بین رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل از طریق کارت‌خوان، ضدعفونی کردن پایانه‌ها، استفاده از تب‌سنج در ورودی پایانه و نصب بنر، توزیع بروشور‌ها و فیلم‌های آموزشی حاوی توصیه‌های بهداشتی و نظافت فردی در محل‌های تجمع رانندگان و مکان‌های مناسب صورت می گیرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.