سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کارگاه تولید ماسک با استفاده از ظرفیت هنرستان‌ها

با شیوع ویروس کرونا، تعدادی از هنرستان‌های استان در اقدام خیرخواهانه و در راستای سلامت مردم، کارگاه تولید ماسک راه اندازی کردند.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: با هدف کمک به کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هنرستان‌های دخترانه بعثت دهگلان، دخترانه عترت سریش آباد، اندیشه شهرستان بیجار و هنرستان دخترانه حکمت ناحیه یک سنندج در یک اقدام ابتکاری و انسان دوستانه، اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردند.

قربانی با بیان اینکه کارگاه تولید ماسک هنرستان اندیشه بیجار از ۲۰ اسفندماه کار تولید ماسک را آغاز کرده است؛ گفت: این هنرستان با همت مدیر، عوامل اجرایی و جمعی از خیرین نیک اندیش شهرستان به صورت رایگان اقدام به تولید ماسک برای مردم می‌کند.

اوادامه داد: هنرستان حکمت ناحیه یک سنندج نیز با حمایت‌های انجام‌گرفته در تهیه پارچه و لوازم مخصوص مورد نیاز، تولید ماسک را از هفته گذشته آغاز کرده و روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ عدد ماسک تهیه و توزیع می‌کند و همچنین بزودی خط تولیدی دیگری نیز در هنرستان کیمیای سنندج راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در هنرستان دخترانه عترت شهر سریش آباد خبر داد و گفت: این هنرستان با همت مدیر، عوامل اجرایی و جمعی از خیرین نیک اندیش شهر به صورت رایگان اقدام به تولید ماسک برای مردم می‌کند و قرار است روزانه ۱۲۰۰ عدد ماسک تولید کند.

قربانی ادامه داد: همچنین دخترانه بعثت دهگلان اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کرده است که قرار است ۵ هزار ماسک توسط هنرجویان این هنرستان تهیه و تاکنون دو هزار ماسک تهیه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خیرخواهانه مدیر و کلیه عوامل و دست اندرکاران هنرستان‌های مذکور، خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمند در راستای کمک به پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.