سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده کردن ۲۰۰ تخت برای مراقبت از بیماران کرونایی در دوره نقاهت

معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه از آمادگی سپاه برای نگهداری از بیماران کرونایی در دوره نقاهت خبر داد.

 به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلال فتاحی معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به آماده کردن ۲۰۰ تخت برای مراقبت از بیماران کرونایی در دوره نقاهت در شهر کرمانشاه، بیان کرد: این فضا‌ها که مطابق با استاندارد‌های دانشگاه علوم پزشکی آماده شده‌اند، از فردا (۲۶ اسفند) آمادگی پذیرش بیماران برای گذراندن دوره نقاهت را دارند.

فتاحی با بیان اینکه در صورت نیاز آمادگی افزایش این ظرفیت را داریم، گفت: در صورت نیاز در شهرستان‌ها نیز آمادگی ایجاد چنین فضا‌هایی را داریم.

معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه ادامه داد: هدف از ایجاد فضا‌هایی برای گذراندن دوره نقاهت بیماران کرونایی از سوی سپاه، این است که این بیماران بلافاصله پس از بهبودی و در زمانی که ناقل بیماری هستند وارد جامعه نشوند و از این طریق زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

فتاحی سپس با اشاره به آمادگی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برای اختصاص تعدادی از تخت‌های بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه به بیماران کرونایی در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی، گفت: مجموعه سپاه تا پایان شکست کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

او اشاره‌ای هم به دیگر اقدامات انجام شده از سوی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حوزه پیشگیری از شیوع کرونا داشت و گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به ضدعفونی و گندزدایی مستمر معابر، خیابانها، جایگاه‌های عرضه سوخت و عابربانک‌ها اشاره کرد.

او ادامه داد: علاوه بر این کار ضدعفونی محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه مثل آقاجان، صادقیه نیز به صورت مستمر توسط سپاه انجام می‌شود.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.