کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: ۳ مرکز بهداشت و درمان در مراکز پر تراکم شهر از ساعت هشت تا ۲۴ پذیرای بیماران مشکوک به کرونا است.

بهداشت و درمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهمن خدادادیان کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و تقارن این روزها با شیوع ویروس کرونا ۹۰ بازرس بهداشت محیط نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت نانوایی، قنادی، شیرینی فروشی و آجیل فروشی‌ها را در سطح شهرستان انجام می‌دهند، هرچند قرار نیست در ایام نوروز دید و بازدیدی انجام شود اما باز هم ممکن است عده‌ای دست به این اقدام بزنند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه افزود: گشتی ویژه برای نظارت بر نانوایی‌ها، شیرینی فروشی و آجیل فروشی‌ها با حضور اتحادیه‌های نانوایی، قنادی‌ها، ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی تشکیل شده است.

خدادادیان عنوان کرد:بازار و خیابان‌های اصلی هرشب با همکاری آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه و به کارگیری ۲۰۰ دستگاه خودرو، گندزدایی شهر انجام می‌شود و البته برخی خیابان‌ها قبل از گندزدایی شستشو می‌شود.

او گفت: ۳ مرکز بهداشت و درمان در مراکز پر تراکم شهر واقع در جعفرآباد، شهرک امام خمینی (ره) و انتهای خیابان مسکن از ساعت هشت تا ۲۴ پذیرای بیماران مشکوک به کرونا است بنابراین مردم با مشاهده علائمی چون عطسه، سرفه، تنگی نفس می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند و در صورت نیاز به بیمارستان ارجاع می‌یابند.

او  عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی در نانوایی‌ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی می‌توانند از هشت صبح تا ساعت ۲۴ با سامانه ۲۵۲۵ تماس حاصل کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.