معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم هشدار‌ها را جدی بگیرند، گفت: تعداد مبتلایان به کرونا روبه افزایش است.

ویروس کرونا به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ابراهیم شکیبا معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد هر روز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا رو به افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند در روز‌های آینده مانند استان‌هایی که وضعیت نامطلوبی دارند، خواهیم شد.

او  با تاکید جدی از پرهیز از حضور در اجتماعات بیان کرد: با وجود هشدارهای فراوان  اما در خیابان‌ها شاهد ازدحام مردم هستیم.

شکیبا گفت: استان‌هایی که اکنون شرایط جدی دارند و دچار مشکل شدند، وضعیت آن‌ها در هفته‌های قبل عادی بود، استان کرمانشاه هم چند هفته عقب‌تر از استان‌های با شیوع بیشتر قرار دارد بنابراین اگر مردم رعایت نکنند در هفته‌های آینده دچار مشکلات جدی خواهیم شد به گونه‌ای که تعداد تخت‌های بیمارستانی پاسخگو نخواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: انتظار می‌رود مردم با رعایت بهداشت فردی و ماندن در منزل سبب شوند که استان در این وضعیت مطلوب فعلی باقی بماند و از تجمع برای خرید‌های عید، دید و بازدید و تشکیل اجتماعات در مراسم جمعه آخر سال بپرهیزند.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.