رییس شبکه بهداشت درمان سرپل ذهاب گفت : ۲ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان فوت کردند شهروندان با رعایت موازین بهداشتی از منزل خارج نشوند تا بتوانیم بیماری را کنترل کنیم.

فوت ۲ نفر بر اثر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا در سرپل ذهاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مازیار طهماسبی رییس شبکه بهداشت درمان سرپل ذهاب گفت : شهروندان از تردد غیرضروری در سطح شهرستان خودداری کنند تا از شیوع و چرخه انتقال بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

او گفت : مردم شهرستان سرپل ذهاب از طریق سامانه ۴۰۳۰ غربالگری می‌شوند از این رو در صورت تماس با خانواده‌ها مردم پاسخگو باشند و علایم و وضعیت جسمی خود را طبق پرسش و پاسخ انجام شده اعلام کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: شماره تماس ۲۵۲۵ برای پاسخگویی خانوار‌ها ازطریق تلفن ثابت و شماره تلفن ۰۸۳۴۲۲۲۵۱۴۹ برای پاسخگویی از طریق موبایل از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب در خدمت جواب دهی سوالات همشهریان در خصوص بیماری ویروسی کرونا است.

او افزود: استقرار تست تب سنجی در مبادی ورودی شهرستان از سمت پلیس راه، ارایه خدمات ۱۶ ساعته درمانگاه تخصصی ویژه بیماران تنفسی حاد و مجزا کردن بخش عفونی در بیمارستان شهدا به بیماران عفونی از مهم‌ترین اقدامات حوزه بهداشت در مقابله با گسترش شیوع بیماری کرونا در شهرستان سرپل ذهاب است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.