سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام تمهیدات لازم برای افزایش تخت‌های بیمارستانی استان زنجان

استاندار زنجان گفت: تمهیدات لازم برای افزایش تخت‌های بیمارستانی اندیشیده و تاکنون یک هزار تخت در بیمارستان‌های استان آماده‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حقیقی استاندار زنجان در جلسه تامین تخت‌های بیمارستانی و نقاهتگاه‌ها، با قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: اقدامات و تلاش‌های لازم برای ایجاد نقاهتگاه در استان انجام می‌شود و تا ۴۸ ساعت آینده تخت‌های مورد نیاز آماده شده به ۳ هزارو ۵۰۰ تخت می‌رسد.

استاندار زنجان از فرمانداران نیز خواست برای تجهیز هر چه سریعتر این نقاهتگاه‌ها در شهرستان‌ها اقدام لازم را انجام دهند.

حقیقی تاکید کرد: مدیران تا اعلام وضعیت سفید کرونا در استان بمانند.

نماینده عالی دولت در استان به تولید مواد ضد عفونی و اقلام بهداشتی در زنجان اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ هزار ماسک در استان توزیع می‌شود و مواد اولیه تولید ماسک به اندازه کافی تامین شده تا در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد.

او یادآورشد: از روز دوشنبه روزانه ۲۰۰ هزار ماسک در استان تولید و در اختیار تعاونی داروسازان برای توزیع قرار می‌گیرد و امروز ۳ میلیون جفت دستکش در استان توزیع می‌شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: همه در این روز‌ها در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستیم و باید مطب‌ها و درمانگاه‌های خصوصی و همچنین واحد‌های تولید کننده اقلام بهداشتی در ایام نوروز بدون وقفه و تعطیلی فعالیت داشته باشند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.