سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلا ۷۹ نفر به بیماری کرونا در کرمانشاه

سخنگوی ستاد مدیریت کرمانشاه استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن ۲۰ نفر، آمار مبتلایان این استان به ۷۹ نفر رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرمانشاه استان کرمانشاه روز پنجشنبه (۲۲ اسفند)  گفت:از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۸۵ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شدند که ۳۸۱ نفر از آنان ترخیص شده اند.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹۸ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۷۹ کرمانشاهی به کرونا مبتلا شده اند که هشت نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.

شکیبا اعلام کرد: شهرستان‌های سنقر، کنگاور و اسلام آبادغرب وضعیت مطلوبی ندارند و امیدواریم با رعایت مردم شاهد شرایط بهتری باشیم.

او عنوان کرد: هم اکنون ۳۴ بیمار کرونایی در شهرستان کرمانشاه، ۶ بیمار در اسلام آبادغرب، ۱۳ بیمار در سنقر، ۱۱ بیمار در کنگاور، ۲ بیمار در هرسین، ۲ بیمار در صحنه، ۶ بیمار گیلانغرب، ۲ بیمار در جوانرود، یک نفر در پاوه و ۲ نفر در سرپل‌ذهاب بستری هستند.

منبع ایرنا
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.