سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدا با جانفشانی‌های خود پرچم عزت وسربلندی ایران را برافراشته اند

استاندار کردستان به مناسبت بزرگداشت روز «شهید» پیامی را صادر کرد و گفت: شهیدان با جانفشانی‌های خود پرچم عزت و سربلندی ایران را برافراشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در پیامی سالروز تاسیس بنیاد شهید و بزرگداشت روز «شهید» را تبریک گفت و اظهار داشتت: جای جای خاک پاک ایران اسلامی معطر به خون شهیدانی است که با جانفشانی‌های خود، پرچم عزت و سربلندی میهن عزیزمان را برافراشته نگاه داشته‌اند و با اهداء جان شیرین خود، از کیان ایران سربلند، جانانه دفاع کردند.

در ادامه پیام استاندار کردستان آمده است: «مردان مردی که با ایثار و فداکاری خود، خالق باشکوه‌ترین و زیباترین صحنه‌ها و حماسه‌ها شدند».

همچنین در پایان این پیان آمده است: «استان کردستان با تقدیم بیش از ۵۴۰۰ شهید سهم بزرگی در آبیاری شجره طیبه انقلاب اسلامی ایفا کرده است و مرزداران غیور و جان بر کف آن خالصانه در خدمت انقلاب و پاسداری از تمامیت ارضی کشور می‌باشند، اینجانب روز شهید را به تمامی خانواده‌های صبور و مقاوم شهدا و مردم شهیدپرور کردستان، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم خداوند متعال همه ما را قدردان خون شهدا قرار دهد».

انتهای پیام/ع

برچسب ها: استانداری ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.