سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرادات غیر منطقی فدرال آمریکا از اتومبیل‌های شرکت کوئنیگسگ

شرکت کوئنیگسگ با اعمال جایگزین‌های خلاقانه برای آینه‌های بغل توانسته است حساسیت فدرال آمریکا در زمینه وسایل نقلیه را برانگیزد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این مسئله جدیدی نیست که مقررات فدرال آمریکا در مورد وسایل نقلیه موتوردار، طراحی خودرو‌های شرکت کوئنیگسگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همانطور که این قوانین تا به حال طراحی بدنه و مشخصات فنی خیلی از کارخانه‌ها را در لحظات آخر تغییر داده است.

یکی از مدل‌هایی که همیشه با این قوانین دست و پنجه نرم می‌کرده است اتومبیل Gemera شرکت کوئنیگسگ است. قوانین و مقررات فدرال آمریکا ایجاب می‌کند که تمامی خودرو‌ها از آینه بغل در دو طرف اتومبیل برخوردار باشند و اتومبیل مذکور از چنین امکاناتی برخوردار نیست. در ازای چنین آینه‌هایی شرکت کوئنیگسگ از دوربین‌های نمایشگر استفاده می‌کند. مسئولین این شرکت همچنین در مصاحبه‌های خود اظهار داشتند که همیشه تلاش دارند از قوانین فدرال پیروی کنند

اقدامات شرکت کوئنیگسگ برای ساخت اتومبیل استاندارد

شرکت کوئنیگسگ در حال بازاریابی برای اتومبیل‌های Gamera در اطراف دنیا است و امید دارد تا آن زمان قوانین کشور آمریکا برای الزام استفاده از آینه در بغل خودرو تغییر کند. گفتنی است این اتومبیل قرار است در سال ۲۰۲۲ وارد بازار جهانی شود، در نتیچه اگر قوانین مذکور تغییر پیدا نکنند شرکت سازنده ناچار است مبلغ زیادی از ضرر اعمال شده برای قراردهی دوربین‌ها را بپذیرد. راه دیگری که برای این شرکت وجود دارد آن است که از آینه‌های قابل حمل و الحاقی استفاده کنند. این شرکت امیدوار است هر طور که شده اتومبیل‌های خود را به سراسر دنیا بفرستد و از هیچ بازاری به دور نماند.

اما اگر کوئنیگسگ شانس خوبی داشته باشد و قوانین تغییر کنند، خریداران این اتومبیل‌ها می‌توانند از یک فناوری بسیار نوپا در اتومبیل‌های خود استفاده کنند. به عقیده خیلی از منتقدین، این امر بسیار آزار دهنده است که یک فناوری ارتقا دهنده در صنعت خودروسازی به دلیل قوانین خشک متوقف شوند.

گفتنی است که خودروی Gamera از قدرت بسیار زیادی نیز برخوردار است، این اتومبیل یک موتور سه سیلندر با ۶۰۰ اسب بخار را حمل می‌کند که به همراه قابلیت هیبریدی شدن خودرو این قدرت به ۱۷۰۰ اسب بخار با گشتاور ۲۵۸۱ پوند بر فیت می‌رسد. بدون تغییرات لازم در قوانین شرکت کوئنیگسگ ناچار است تا زمان عرضه اتومبیل خود را برای اعمال تغییرات به عقب بیاندازد.


بیشتر بخوانید: ترکیب دوچرخه ثابت و مدیاپلیر برای خلق تجربه‌ای بی‌نظیر توسط سونی 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.