سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد;

پلیس ایلام در کنار حافظان سلامت

فرمانده انتظامی استان ایلام از سم پاشی وگندزدائی معابر شهر ایلام با امکانات لجستیکی یگان ویژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امروز نیروی انتظامی در کنار اقدامات و فعالیت‌های روزانه خود برای تامین، حفظ و برقراری امنیت اجتماعی و همچنین پیشگیری از وقوع جرائم، طرح‌های ویژه‌ای را برای همراهی حافظان سلامت در دستور کار قرار داده است.

او ادامه داد: نیروی انتظامی حفظ آرامش مردم را در هر برهه‌ای یک اولویت برای خود می‌داند و امروز که سلامت مردم با شیوع کرونا به مخاطره افتاده است، وظیفه خود می‌داند تمام امکانات و تجهیزات سازمان ناجا را به کمک سازمان بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی فرا خواند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: گند زدائی و سم پاشی معابر سطوح شهر ایلام با استفاده از امکانات لجستیکی و خودرو‌های آب پاش یگاه ویژه ، از اقداماتی است که طی هماهنگی و مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته و در روز‌های آینده نیز استمرار خواهد یافت.

او با اشاره به مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان در خصوص ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی استان ایلام اظهار کرد: با همکاری سازمان بهداشت و درمان، اکیپ‌های مشترک بازرسی در مبادی ورودی استان به منظور انجام تست‌های پزشکی وعودت خودرو‌های غیر بومی انجام می‌شود.

یاری گندزدائی و ضد عفونی اماکن انتظامی را از اقدامات نیروی انتظامی در یگان‌ها و رده‌های این سازمان در استان ایلام عنوان کرد و افزود: تجهیزات و لوازم بهداشتی تا حد امکان در بین کارکنان توزیع شده است.

او با اشاره به گندزدائی بازداشتگاه‌های پلیس‌های تخصصی استان ایلام مطرح کرد: با استفاده از مواد ضد عفونی کننده به صورت مستمر و روزانه گندزدائی و ضدعفونی بازداشتگاه‌های استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.