قدرت اله شهبازبیگی گفت: بخش قابل توجهی از سرقت‌ها به دلیل عدم توجه آحاد جامعه به هشدار‌های پلیس و موارد حفاظتی اتفاق می‌افتند.

توجه به هشدار‌های پلیس باعث کاهش سرقت می‌شود

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: متأسفانه برخی از شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس باید توجه نشان نمی‌دهند و همین امر باعث بروز مشکلات برای خود و دیگر شهروندان می‌شود.

او افزود:توجه به هشدار‌های پلیس و رعایت موارد ایمنی و حفاظتی از بسیاری از آسیب‌ها و خسارات کم می‌کند و همین امر موجب می‌شود که بسیاری از هزینه‌های اضافی به جامعه تحمیل نشود.

این مقام انتظامی بیان کرد: با انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت توصیه‌های ساده و کم هزینه می‌توان جلوی بسیاری از سرقت‌هایی که در منازل، خودرو‌ها و اماکن عمومی و تجاری صورت می‌گیرد را گرفت و مانع دسترسی آسان سارقان به اهدافشان شد.

سرهنگ شهبازبیگی ابراز داشت: نباید با برخی کار‌ها نظیر حمل پول نقد یا نگهداری اشیای گرانبها در فضا‌های غیر ایمن باعث تحریک سارقان به انجام سرقت شد، اما برخی از مردم حتی به همین اصول بدیهی نیز توجه نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: مسائل مختلفی در بروز یک پدیده اجتماعی دخالت دارند و برای کاهش و جلوگیری از جرم سرقت نیز همه دستگاه‌ها و آحاد مردم باید همراه و همگام با پلیس احساس مسئولیت داشته باشند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.