رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از جان باختن راننده یک دستگاه موتورسیکلت و زخمی شدن ترک نشین آن، بر اثر برخورد با سواری تاکسی پیکان در ایلام خبر داد.

تصادف موتورسیکلت با تاکسی در ایلام حادثه آفرید

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: بامداد شب گذشته در پی وقوع یک فقره تصادف در خیابان روبروی بیماستان مصطفی خمینی شهر ایلام ، ماموران پلیس راهور شهرستان بلافاصله جهت بررسی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر تصادف موتورسیکلت با سواری تاکسی پیکان ، ۲ پسر جوان ۱۸ ساله به شدت مجروح شدند که راننده موتور سیکلت به علت شدت جراحت وارده پس از انتقال به بیمارستان ، جان خود را از دست داد.

کوهزادی اظهار کرد:کارشناسان تصادفات پلیس راهور، علت وقوع این حادثه رانندگی را ناتوانی راننده تاکسی پیکان در کنترل وسیله نقلیه در هنگام رانندگی اعلام کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه معابر خلوت در مناطق شهری و مسکونی به ویژه در شب هنگام همواره آبستن حوادث ترافیکی است و بدین منظور از رانندگان وسایل نقلیه خواستاریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه کافی به جلو از وقوع چنین حوادث تلخی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.