سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهرم در نوروز پذیرای مسافران نیست

امسال جهرم در نوروز پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود و اماکن گردشگری هیچ گونه خدماتی به مسافران ارایه نخواهند کرد. ‎

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرماندار شهرستان جهرم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان پذیرش مسافران نوروزی به هر شکلی در جهرم وجود ندارد و همه امکانات و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های نظامی و انتظامی جهت پیشگیری از شیوع کرونا دراین شهرستان بسیج شده است.

مهدی شفیعیان افزود: نوروز امسال هیچ یک از اماکن تفریحی و گردشگری جهرم پذیرای بازدیدکنندگان نیست و زیرساخت‌هایی، چون نصب چادر و اقامت در پارک‌ها برای مسافران مهیا نخواهد شد.

او اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ورودی و خروجی‌های شهرستان جهرم توسط کمپ‌های تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و هلال احمر جهرم در حال کنترل است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ابراز کرد: شهرداری‌های شهرستان و برخی دهیاری‌ها اقدامات مطلوبی در ضدعفونی کردن اماکن و فضا‌های عمومی داشته‌اند و ضرورت دارد این امر به صورت مستمر ادامه یابد.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بحث آموزش همگانی را با قدرت بیشتر ادامه داده و ادارات شهرستان به ویژه بانک‌ها ضمن در اختیارگذاشتن محلول‌های ضدعفونی کننده و دستکش‌های یکبار مصرف به مراجعین، رعایت اصول بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند و به منظور کاهش مراجعات در راستای ارائه خدمات غیر حضوری برنامه ریزی لازم را اتخاذ کنند.

فرماندار شهرستان جهرم گفت: در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هیچ برنامه‌ریزی به اندازه آگاهی، همراهی و حساس شدن مردم به موضوع اثرگذار نیست و در این راستا ضرورت دارد مردم از حضور در اجتماعات عمومی و مراسم به شدت پرهیز نموده و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

او بیان کرد: کارخانه تولید الکل زکریای جهرم به صورت مستمر در حال ارائه خدمات و تولید مواد ضدعفونی کننده بوده و به منظور تولید ماسک موردنیاز در شهرستان، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و امید است در اسرع وقت نیاز‌های این حوزه رفع شود.

شفیعیان اظهار کرد: نیاز امروز مردم شهرستان در حوزه فعالیت‌های صنفی به سوپر مارکت‌ها، نانوایی‌ها، میوه فروش‌ها و مراکز عرضه اقلام بهداشتی است بنابراین توصیه اکیدا می‌شود در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی جامعه، سایر صنوف فعالیت خود را تا اطلاع ثانوی متوقف کنند.

او ابراز کرد: رسانه‌ها در راستای حفظ آرامش جامعه همیار مسئولان بوده و مردم اخبار را صرفاً از طریق منابع رسمی و معتبر دریافت کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.