براساس مصوبات ستاد دایمی خدمات سفر‌های استان، اصناف شیراز کشیک نوروزی ویژه مسافران و گردشگران در نوروز ۹۹ نخواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: براساس مصوبات ستاد دایمی خدمات سفر‌های استان، اصناف شیراز کشیک نوروزی ویژه مسافران و گردشگران در نوروز ۹۹ نخواهند داشت.

سید محمود هاشمی افزود: اتاق اصناف مرکز استان فارس همکاری خود را با دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داد.

او ادامه داد: اصناف شیراز با محوریت اتحادیه‌های صنفی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند و تا کنون تصمیمی برای تعطیلی صنوف گرفته نشده است و در این خصوص حتی تغییر ساعات فعالیت صنوف تابع دستورات دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های بالادستی مرتبط هستیم.

رییس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: تاکنون بیش از ۵۱ مورد بهداشتی در بیش از ۱۰ مکاتبه کتبی از سوی اتاق اصناف مرکز استان فارس برای ابلاغ به اعضا به خصوص صنوف هدف شیراز از طریق اتحادیه‌های صنفی مرتبط ابلاغ شده است.

هاشمی گفت: با توجه به مصوبات ستاد اجرایی دائمی خدمات سفر استان فارس و دستورات این ستاد در شهرستان شیراز مبنی بر محدودیت‌های سفر و تعطیلی مراکز گردشگری از جمله هتل‌ها، مسافرخانه و میهمانپذیر‌ها در مرکز استان فارس این اتاق بر خلاف سنوات گذشته کشیک نوروزی ۹۹ اصناف شیراز نخواهیم داشت.

او با بیان اینکه شیرازی‌ها میهمان نوازند و منتظر حضور میهمانان هموطن بعد از ریشه کن شدن بیماری کرونا و قرار گرفتن در وضعیت عادی هستیم، افزود: البته کشیک اصناف شیراز برای بحران‌های احتمالی و بلایای طبیعی همچون سیل پنجم فروردین ماه شیراز با دستگاه‌های مربوطه برقرار است و آمادگی هر گونه ارایه خدمات و کالا را به همشهریان خود در ایام نوروز دارند.

هاشمی از شهروندان به خصوص کسبه و بازاریان شیراز خواست با اجتناب از هر گونه سفر‌های غیر اضطراری، بیش از گذشته موازین بهداشتی را در واحد‌های صنفی خود رعایت کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.