سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هویزه پذیرای مهمانان نوروزی نیست

سرپرست فرمانداری هویزه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس از پذیرش مهمانان نوروزی معذوریم.

حبیب عفری مفرد سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به شیوع کرونا ویروس در خوزستان و ابتلای ۸۳ نفر در استان به این ویروس رعایت نکات بهداشتی و اجتناب از حضور در اجتماعات و تردد‌های غیرضروری الزامی است.

او افزود: شهرستان هویزه با توجه به موقعیت خاص و بهره مندی از مکان‌های گردشگری فرهنگی، دفاع مقدس و ... همه ساله مورد توجه مهمانان نوروزی از نقاط مختلف کشور است و سعی کرده ایم از مهمانان به خوبی و به گرمی پذیرایی کنیم.

عفری مفرد اظهار داشت: در نوروز ۱۳۹۹ به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و لزوم اندیشیدن تهمیدات لازم، این شهرستان از پذیرش مهمانان نوروزی معذور است و اجازه ورود گردشگران را نمی‌دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان هویزه بیان کرد: از مردم شریف شهرستان تقاضا دارم در مراسمات ختم، جشن های عروسی و اعیاد امور بهداشتی را رعایت کرده و توصیه های وزارت بهداشت را جدی بگیرند و باتوجه به مواسات اجتماعی و بافت عشایری در مراسمات حزن و اندوه از خوردن آب و چای و قهوه در ظروف عمومی ، دست دادن ، روبوسی کردن خودداری نمایند.

سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه همچنین بر رعایت فاصله مناسب بین دو طرف و پرهیز از اجتماع در فضای بسته و استفاده از ماسک و دستکش و مایع ضدعفونی کننده تاکید نمود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.