شهرداری منطقه ۸ این روز‌ها با توجه به نزدیک شدن آغاز سال نو و فصل بهار اقدامات خود برای استقبال از نوروز را شدت بخشیده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز گفت: طرح استقبال از بهار از ابتدای اسفندماه با برنامه‌ریزی آغازشده و با نزدیک شدن به‌روز‌های بهاری، زیبایی فضای شهری را در پی دارد.

او افزود: توسعه فضای سبز، جمع‌آوری پسماند‌ها و زیباسازی فضای شهر ازجمله برنامه‌های مدیریت شهری برای استقبال از سال جدید است. همچنین به منظور استقبال از نوروز و ایجاد محیطی جذاب و بانشاط برای شهروندان و مهمانان نوروزی، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه گل‌کاری پارک‌ها، بلوار‌ها و میادین سطح منطقه توسط واحد فضای سبز در حال انجام است.

خدامرادی بیان داشت: عملیات کاشت گل‌های فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان‌ها، میادین و بلوار‌های اصلی شهر اجرا می‌شود که با توجه به ظرافت و وجود گل‌های رنگارنگ، زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.

 مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز تصریح کرد: گل‌های فصلی شامل انواع بنفشه، همیشه‌بهار، شب بو و شمعدانی، سدوم، جعفری، گازانیا، کوکب، لادن، اطلسی و سایر گل‌ها در سطح منطقه کاشته شده و تا پایان سال عملیات درختکاری و گل‌کاری ادامه می‌یابد.

این مقام مسئول گفت: لذا مجموعه شهرداری منطقه ۸ با تمام تلاش و توان، شهر را آماده استقبال از بهار می‌کند و چهره زیبای شهر را به هموطنان نشان می‌دهد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ضمن تشکر از مسئولین شهرداری منطقه 8، لطفا مسئولین مربوطه هر چه زود تر مشکل بلوار معلم را رفع نمایند.