سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبودی ۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان کرمان

مدیرگروه کنترل و پیشگیری بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بهبودی ۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان کرمان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دکتر مهدی شفیعی مدیرگروه کنترل و پیشگیری بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: خوشبختانه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمان افزایش زیادی نداشته و آما امروز مبتلایان ۴۱ نفر است و مورد فوتی نداشته ایم.

او افزود: ۶ مورد از مبتلایان بهبود یافته و ترخیص شدند و ادامه درمان در منزل با رعایت توصیه‌های بهداشتی خواهد بود.

 

دکتر شفیعی تصریح کرد: هدف ما این است تا زمانی بیمار حالش خوب می‌شود از بیمارستان مرخص شده و ادامه درمان خود را در خانه سپری کند.

او بیان داشت: آمار هفته گذشته و این هفته نشان می‌دهد، احتمالاً طی این هفته و هفته آینده با موجی از افرادی با علائم کرونا ویروس مواجه شویم که مبتلا باشند و تنها راه کنترل این بیماری و جلوگیری از اپیدمی و گسترش آن، فاصله‌گذاری اجتماعی، تردد نکردن غیر ضروری در شهر، ماندن در خانه، نرفتن به سفر‌ها و نظافت و شستشوی مکرر دست‌ها است.

 

دکتر شفیعی از مردم خواست: در این یکی دو هفته نکات بهداشتی را خیلی رعایت کنند، در خانه بمانند، برای کار‌های غیرضروری از منزل خارج نشوند، در جا‌هایی که شلوغ است حضور پیدا نکنند و نظافت دست‌ها را هم رعایت کنند تا این بحران را که پیش رو داریم با تبعات کمتری بگذرانیم و مبتلایان کمتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.