سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات آماده سازی بستر کشت به منظور کاشت چمن در ایلام

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ایلام از اجرای عملیات آماده سازی بستر کشت به منظور کاشت چمن درشهر ایلام خبر داد.

کارزانی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: عملیات آماده سازی بستر کشت جهت کاشت چمن در بوستان همسایگی انتهای دانشگاه باختر در محله فرهنگیان و بلوار پژوهش جنب مجتمع‌های آپارتمانی انجام شده است.

او ادامه داد: همچنین عملیات پخش کود دامی در سطوح چمنکاری شده و فضای سبز شهری در سطح شهر ایلام، پروژه احداث مخازن آب فضا‌های سبز، هرس درختان چنار خیابان پاسداران و همچنین رنگ آمیزی گلدان‌ها و مبلمان شهری از فعالیت‌هایی است که طی هفته‌های گذشته تا کنون انجام شده است.

کارزانی در رابطه با ضدعفونی و گند زدایی اماکن عمومی شهر ایلام مطرح کرد: عملیات شستشو و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و بوستان‌های شهر ایلام به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی و همچنین شستشو و ضد عفونی کف و درب و پنجره مساجد کلیه پارک‌ها در آستانه سال نو توسط اکیپ‌های سازمان سیما، منظر و فضا‌های سبز شهری شهرداری ایلام انجام شده است.

او بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی بهداشتی برای کارگران حوزه فضای سبز و خدمات شهری در پی شیوع ویروس کرونا، از دیگر فعالیت‌های این سازمان در جهت جلوگیری از گسترش این ویروس بود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.