سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح آسفالت محله به محله در اهواز

سرپرست شهرداری منطقه ۴ اهواز گفت: عملیات طرح آسفالت محله به محله در این منطقه در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرویز دغاغله سرپرست شهرداری منطقه ۴ اهواز گفت: به منظور تحقق رویکرد محله محوری و اجرای عملیات آسفالت ریزی در معابر شهری به ویژه در محلات کم برخوردار به دستور شهردار این کلانشهر طرح آسفالت محله به محله در سطح در این منطقه آغاز شد.

او بیان داشت: یکی از بزرگ‌ترین رسالت شهرداری خدمت رسانی بهینه به شهروندان است و از مهم‌ترین نیاز‌های شهروندان نیز آسفالت معابر است که تاکنون با تلاش معاونت فنی و عمرانی منطقه اقدامات خوبی انجام شده و توانسته ایم به نتایج مطلوبی برسیم.

دغاغله تصریح کرد: با دستور شهردار کلانشهر اهواز، تلاش معاونت فنی و عمرانی شهرداری، معاونت فنی و عمرانی منطقه و با هدف رفاه و آسایش شهروندان، سهولت در امر تردد، حفظ چهره بصری مناسب با فرهنگ شهرنشینی، پروژه آسفالت محله‌های گلستان، کوی مجاهد، خیابان‌های اطراف سیلو، معابر شهرک برق و کوی بهارستان بصورت محله به محله به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری نزدیک به ۱۸۷ میلیارد ریال آغاز شده است.

شهردار منطقه ۴ اهواز اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش شهروندان و رفع مشکلات آن‌ها به کار می‌گیریم و ان شاء الله بتوانیم برای رفع مشکلات منطقه گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خواهشمنداست خیابان شیراز واقع در کوی سعدی را هم آسفالت کنید
امل
۰۲:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
از شما تقاضا مکنم که منطقه چنیبه سوفلا را آسفالت بکنید