سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمعیدات لازم برای بازگشت زائران پاکستانی در مرز میرجاوه اتخاذ شده است

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اتخاذ تمعیدات لازم برای بازگشت زائران پاکستانی در پایانه مرزی میرجاوه خبر داد.

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در حال حاضر تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، در پایانه مرزی میرجاوه تبادل عادی کالا و مسافر انجام نمی‌شود و صرفا به ناوگان و اتباع دو کشور ایران و پاکستان که قصد بازگشت به کشور‌های متبوع خود را دارند اجازه تردد داده می‌شود.

او افزود: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده تمامی زائران پاکستانی که از سایر نقاط کشور جهت بازگشت به کشور خود وارد استان سیستان و بلوچستان می‌شوند، بدون توقف در زاهدان مستقیماً عازم پایانه مرزی میرجاوه شده و پس از انجام تشریفات لازم از طریق مرز مذکور از کشور خارج می‌شوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: همچنین تبادل کالا در پایانه مرزی میلک در همجواری با کشور افغانستان به روال معمول در حال انجام است، اما تردد مسافری صرفاً جهت خروج اتباع این کشور برقرار می‌باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.