معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی و لزوم ضدعفونی کردن محل اسکان دانشجویان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند.

کرونا، خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را به تعطیلی کشاند علیرضا انصاری مقدم معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: هم‌اینک تنها دانشجویان اینترن، رزیدنت و مقطع دستیاری تخصصی اجازه حضور در خوابگاه را دارند و بدین منظور یک باب خوابگاه دخترانه و ۲ باب خوابگاه پسرانه برای اسکان این دانشجویان فعال است.

او  افزود: ۵۰ دانشجوی دختر و ۴۸ دانشجوی پسر در این سه خوابگاه حضور دارند که تمامی توان و تمرکز خود را برای گندزدایی و ضدعفونی این محیط‌ها معطوف کرده‌ایم تا از انتشار بیماری‌های احتمالی در فضاهای خوابگاهی جلوگیری شود.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: عملیات ضدعفونی و نظافت در خوابگاه‌ها در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

او  بیان کرد: با توجه به اینکه این دانشجویان در طول روز در محیط بیمارستان تردد دارند برای جلوگیری از انتشار آلودگی‌های این محیط به فضاهای خوابگاهی، اقدام به نصب روشویی در محوطه خوابگاه کرده‌اند تا قبل از ورود دانشجو به محل اسکان با شستشو، آلودگی را از دست‌های خود بزدایند.

دکتر انصاری مقدم گفت: زمان بازگشایی مجدد خوابگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

 دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دارای ۱۱ خوابگاه دخترانه و پسرانه است که ۲ هزار و ۳۰۳ دانشجو در آنها اسکان دارند.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار