سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیدترین اطلاعات به دست آمده از Black Shark 3، گوشی گیمینگ شیائومی

به تازگی تصویر جدیدی از Black Shark 3 در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای این دستگاه به ما می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود که شیائومی طی چند روز آینده از گوشی گیمینگ خود با نام Black Shark 3 رونمایی کند. اگر دقیق‌تر بخواهیم زمان این رویداد را به شما اطلاع بدهیم باید بگوییم طبیعتا این اتفاق در تاریخ ۳ مارس رخ خواهد داد. به همین دلیل اطلاعات فاش شده از این دستگاه بیشتر و بیشتر در فضای مجازی منتشر می‌شوند.

اطلاعات منتشر شده از دوربین این گوشی

در حالی که دوربین بخش اصلی در ویژگی‌های این گوشی هوشمند گیمینگ نیست، هنوز هم خوب است که حداقل بخشی از مشخصات این گوشی را زودتر متوجه شویم. به تازگی یک تصویر جدید با پس زمینه زرد از این دستگاه منتشر شده است که به ما کمک می‌کند طراحی این گوشی را بیشتر بشناسیم. یکی از بخش‌هایی که به خوبی در این تصویر مشخص است، دوربین سه گانه آن است که به صورت مثلثی کنار هم چیده شده‌اند.

در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: شیائومی Black Shark 3 5G، اولین گوشی هوشمند با رم ۱۶ گیگابایتی


طراحی کاملا خاص Black Shark 3

البته باید به شما بگوییم که ما پیشتر موفق به دیدن از زاویه نزدیک‌تر طراحی چند سطحی پنل پشتی Black Shark 3 شده بودیم. ما این تصویر را از یکی از ویدئو‌های تبلیغاتی منتشر شده از محصول جدید شیائومی دیده بودیم که توسط مدیرعامل این شرکت یعنی لی جون منتشر شده بود. به نظر می‌رسد که بین ماژول دوربین بسیار خاص این دستگاه، شارژ مغناطیسی جذاب آن و جلوه‌های نورپردازی LED در پنل پشت دستگاه، کاملاً تطابق وجود دارد. این طراحی‌های عجیب بخش‌های این گوشی آن را به یکی از خاص‌ترین دستگاه‌های هوشمند حال حاضر تبدیل می‌کنند.

ما در مورد مشخصات دوربین سه‌گانه این دستگاه اطلاعات کمی در دست داریم و تنها حدسی در این باره می‌زنیم، رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی شوتر اصلی آن است. البته ما یک عکس تار از ماژول اصلی دوربین داریم. با توجه به سایر جزئیات سخت افزاری، می‌دانیم که Black Shark 3 در دو نسخه معمولیو پرو در دسترس خواهد بود. تنها تفاوتی که رسما بین این دو نسخه تائید شده، ظرفیت باتری آن‌هاست که یکی ۴۷۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قریشی
۰۹:۵۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
یه زمانی قیمت گوشی میان رده 600 هزار تومن و گوشی پرچمدار مثلا 1.200.000 هزار تومن بود یه خورده به خودمون فشار می آوردیم میتونستیم بخیریم الان توی تعویض میان رده هم مشکل داریم ... قیمت ها خیلی خیلی بالا رفته!