سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوری: لغو بازی‌های لیگ برتر، به فدراسیون فوتبال مربوط نمی‌شود

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: اگر نهاد‌های بالا دستی دستور لغو رقابت‌های لیگ برتر را بدهند، تمکین می‌کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره لغو رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: نامه‌ای را به بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ارسال کردم. اعتقاد دارم که بازی‌های لیگ باید تعطیل شوند. مواردی را در این نامه ذکر کرده بودم مثل رفت و آمد ورزشکاران، موضوع ۱۲۰ دقیقه بازی این ورزشکاران با ضربان قلب بالا و اینکه سیستم ایمنی این افراد ناخودآگاه ضعیف و آماده دریافت ویروس می‌شود.

شکوری ادامه داد: بحث‌های دیگری هم وجود دارد. مثل زمانی که بازیکنان در رختکن حضور دارند، خوشحالی بعد از گل و یک سری مسائل طبیعی دیگر در فوتبال که نمی‌شود نادیده گرفت. موضوع دیگر بحث ضربات ایستگاهی است که من در نامه‌ای که به بهاروند ارسال کردم، آن را هم ذکر کردم. در ضربات ایستگاهی به قول معروف بازیکنان من تو من می‌کنند.


بيشتر بخوانيد: مهدی: AFC شنبه درباره مسابقات انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا تصمیم می‌گیرد


او ادامه داد: پس از نامه من، بهاروند این نامه را  به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرد. باید یادآوری کنم که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فقط برگزار کننده رقابت‌ها هستند و تصمیم گیری درباره مسائل بهداشتی و امنیتی با فدراسیون فوتبال نیست. مطمئن باشید اگر نهاد‌های بالادستی تشخیص بدهند که باید برگزاری بازی‌ها را لغو کنیم، قطعا از این موضوع تمکین می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.