سرپرست جدید باشگاه استقلال قصد دارد تغییرات زیادی را در این باشگاه ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و مطرح شدن نام گزینه‌های متعدد برای تصدی پُست مدیرعاملی باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده که سابقه مدیرعاملی استقلال دارد، با تصمیم هیئت مدیره و موافقت وزیر ورزش و جوانان، به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال انتخاب شد.  

فتح الله زاده پس از انتصابش، از حمایت قاطعانه از کادرفنی و بازیکنان استقلال خبر داد، اما احتمال تغییر در بدنه باشگاه را رد نکرد تا ظرف روز‌های آینده شاهد عزل و نصب‌هایی در باشگاه استقلال باشیم.


بیشتر بخوانید: فتح الله زاده: نباید بی عرضگی خودمان را گردن وزیر ورزش بیندازیم/ هواداران کمک کنند، دیگر فکر پس گرفتن نیستند


هیئت مدیره استقلال با سرپرستی فتح الله زاده و استعفای موسوی، ۲ عضوش را از دست داده و اکنون باید با اضافه شدن نفراتی دیگر تقویت شود.  

البته استعفای موسوی هنوز از سوی وزارت ورزش پذیرفته نشده، اما با در نظر گرفتن حواشی و اختلاف نظر‌هایی که در روز‌های گذشته میان موسوی، فتح الله زاده و خلیل زاده به وجود آمده و همچنین صحبت‌های موسوی که بازگشتش به هیئت مدیره را منتفی دانسته بود، بعید به نظر می‌رسد که او دیگر در این باشگاه سِمتی داشته باشد و به احتمال زیاد وزارت ورزش هم با استعفای او مخالفتی نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید: جنگ مدیریتی در استقلال بالا گرفت


فتح الله زاده قصد دارد معاون جدید خود را به زودی معرفی کند. از میان معاونان باشگاه استقلال علی مباشری با حفظ سِمت به کارش ادامه خواهد داد، اما جدایی امیر سلطانی قطعی شده است و فتح الله زاده به زودی معاون مدنظرش را معرفی خواهد کرد.  

از طرف دیگر خبر‌هایی مبنی بر جدایی محمد نوری فر مدیر رسانه‌ای استقلال هم به گوش می‌رسد. از محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی و بازرگانی پیشین استقلال، به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی نوری فر نام برده می‌شود.


بیشتر بخوانید: موسوی: اگر من نبودم، استقلال می‌توانست به دوبی برود؟ / وکیل استراماچونی با خلیل زاده دست هم نداد!


فتح الله زاده به دلیل پرونده‌هایی که در محاکم مالی دارد، هنوز حکم مدیرعاملی اش امضاء نشده و تا برطرف شدن این مشکل، به عنوان سرپرست باشگاه را اداره خواهد کرد. با این وجود فتح الله زاده که از احضار‌های چند باره خود به دادگاه و تبرئه شدن در تمامی پرونده‌ها خبر داده بود، از صدور حکم مدیرعاملی اش اطمینان دارد و به همین دلیل قصد دارد برای رسیدن به اهدافش، تغییرات اساسی در بدنه باشگاه ایجاد کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
هر کاری میخواهید بکنید، زودتر
لیگ امسال هم از دست نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
حاج آقا فتح الله زاده
مسئولیت تمام کارهایتان با خودتان است..
شرمنده هوادار نشوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار