پس از انتخاب فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، موسوی به انتقاد از این انتصاب پرداخت و صحبت‌هایی را علیه او و دیگر مدیران باشگاه مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال،   عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیئت مدیره این باشگاه با انتشار پیام‌هایی سر ناسازگاری و دور زدن دیگر مدیران باشگاه را مطرح کرد تا این شائبه پیش بیاید که شخص موسوی از مدیر عاملی فتح الله زاده ناراحت هست.

با این وجود موسوی پس از اینکه متوجه شد علی فتح الله زاده در نشستی با کامران منزوی و اسماعیل خلیل زاده حضور داشته و در نهایت به زودی حکم مدیر عاملی اش را هم می‌گیرد با مصاحبه‌های گوناگون و انتشار پیام‌هایی از عدم مدیریت در استقلال و حتی علیه دیگر مدیران سخن گفت.


 بیشتر بخوانید: هیئت مدیره استقلال دستخوش تغییرات می‌شود


موسوی در تازه‌ترین اظهار نظر خود علیه خلیل زاده صحبت کرده تا جایی که بدون شک دیگر اعضا هم برابر صحبت‌های این عضو سکوت نخواهند کرد تا جنگ داخلی در استقلال شروع شود.

موسوی، عضو مستعفی هیئت مدیره استقلال گفت: مشکل استقلال مدیریتی است. تیمی که الان کار می‌کند، حرفه‌ای نیست. این‌ها نه تخصص دارند، نه صداقت. اسماعیل خلیل‌زاده دروغ می‌گوید. وزیر ورزش از او خواست که استعفا کند. پیام کتبی وزیر را دارم که از خلیل‌زاده خواسته بود استعفا کند.

روزی که برای دربی به ورزشگاه رفتیم، خلیل‌زاده جلوی مردم دست من را گرفت تا نشان دهد با هم خوب هستیم. من به شدت با او دعوا کردم و گفتم چرا صادقانه برخورد نمی‌کنی؟


 بیشتر بخوانید: خلیل‌زاده: انتخاب سرپرست تیم ربطی به اعضای هیئت مدیره ندارد/ حکم مدیرعاملی فتح‌الله زاده به زودی صادر می‌شود


او افزود: من خودم با وکیل استراماچونی صحبت کردم و گفت صحبتی با او نشده است. به وزیر گفتم این آقا شما را سیاه می‌کند و چرا این گونه حرف از مذاکره با استراماچونی می‌زند. ماجرای سفر به قطر برای مذاکره با وکیل استراماچونی کاملا دروغ بود. قراردادی بسته‌ایم و به باشگاه پول دادم که این قرارداد در هیئت مدیره است. من چک گرفته‌ام و پولم را پس می‌گیرم!

صحبت‌های این عضو البته با واکنش فتح الله زاده و شخص خلیل زاده نیز همراه شد.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به صحبت‌های موسوی و البته وضعیت مدیریت خود در استقلال گفت: موسوی هر کجا کارش گیر کرد بگوید تا برای او اعتبار گرو بگذارم. موسوی فقط ۷ میلیارد به استقلال قرض داد که بابت آن هم چک گرفت، ولی در این مدت جوری صحبت می‌کرد که انگار در حق استقلال لطف کرده، این در حالیست که خلیل زاده در همین چند ماه ۱۲ میلیارد در استقلال هزینه کرده و تا حالا یکبار هم جایی نگفته است. مراحل قانونی صدور حکم مدیرعاملی‌ام در حال انجام است و وزارت ورزش به زودی مصوبه هیئت مدیره را ابلاغ خواهد کرد.

البته نا گفته نماند خلیل زاده رئیس هیئت مدیره آبی پوشان هم در واکنش به عضو مستعفی گفت: موسوی بهتر است بگوید چرا اصرار داشت یک متهم فساد اقتصادی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه باشد؟ متاسفانه تمرکز تیم را چند ساعت قبل از بازی بهم ریختند وگرنه نتیجه متفاوت‌تر از این می‌شد که اتفاق افتاد.

خلیل زاده همچنین گفته بود: حرف برای گفتن زیاد است، ولی نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه باشگاه استقلال نیاز به آرامش دارد و هرکس دلسوز باشگاه باشد در این شرایط از حق خود کوتاه می‌آید ما هم از کنار این حرف‌ها می‌گذریم.

به هر ترتیب باشگاه استقلال این روز‌ها جنگ مدیریتی را پشت سر می‌گذارد و گویا مدیران نمی‌دانند که تیمشان در کورس رقابت‌ها قرار دارد.


 بیشتر بخوانید: عضو هیئت مدیره استقلال از سمت خود استعفا کرد


ادعا‌های جدید موسوی عجیب به نظر می‌رسد، زیرا او پیش از این تصور می‌کرد خلیل زاده قرار است مدیرعامل باشگاه شود در صورتی که سرپرست باشگاه استقلال  پیشنهاد‌هایی که از وزارت ورزش و برخی اعضای هیئت مدیره برای مدیرعاملی باشگاه داشت را رد و اعلام کرد به دلیل مدیریت در شرکتی دیگر، نمی‌تواند مدیرعامل استقلال شود.  

پیش از این کامران منزوی نایب رئیس هیئت مدیره استقلال و امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال نیز اعلام کرده بودند، خلیل زاده تمایلی برای مدیرعامل شدن در استقلال ندارد و این پیشنهاد را رد کرده است.  

با این وجود موسوی که پیش از این برای تصدی پست مدیرعاملی باشگاه استقلال ابراز بی میلی کرده بود، موضعی مخالف با بقیه اعضای هیئت مدیره در پیش گرفته است و صحبت‌هایی را علیه خلیل زاده مطرح کرده که بیان آن‌ها در این مقطع عجیب است، زیرا موسوی می‌توانست زودتر از این‌ها دست به افشاگری بزند، اما اظهارات او و واکنش دیگر مسئولان باشگاه به این صحبت ها، آتش جنگ‌های مدیریتی را در این باشگاه شعله ور کرده و تیمی که در کورس قهرمانی قرار دارد را وارد حاشیه جدیدی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار