بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تلاش و همدلی بازیکنان و کادرفنی تیم گل گهر منجر به پیروزی ما مقابل استقلال شد.

احمد زنده روح  بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بازی مقابل استقلال در هر شرایطس سخت است، اما بازی با این تیم برای ما بسیار مهم بود و باید ۳ امتیاز را می‌گرفتیم. تمرینات خوبی را برای بازی با استقلال انجام داده بودیم. با تلاش توانستیم مقابل استقلال پیروز شویم.

او عنوان کرد: طبق آمار در ۳ بازی مقابل استقلال  که من در زمین حضور داشتم  توانستیم این تیم را ببریم و کمتر کسی می‌تواند این آمار را داشته است. برد مقابل استقلال برای گل گهر سیرجان بسیار مهم بود. امیدوارم این روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشد تا شرایط ما در لیگ برتر فوتبال بهتر شود.  

زنده روح اظهار کرد: اگر در ۲ هفته ابتدایی نیم فصل دوم لیگ، آمادگی حال حاضر را داشتیم، مقابل رقبا به پیروزی می‌رسیدیم. تیم به هماهنگی کامل رسیده است و قطعا در هفته‌های آینده شرایط تیم در جدول لیگ برتر بهتر خواهد شد.

بازیکن گل گهر سیرجان درباره تعطیل نشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا بیان کرد: برای فوتبالیست‌ها سوال است که چرا لیگ را به خاطر شیوع کرونا تعطیل نمی‌کنند. اگر کرونا در کشور ما شیوع داشته است پس این خطر برای فوتبالیست‌ها هم وجود دارد. ما دوست داریم بازی‌ها کنسل شود. البته تصمیم گیرنده ما نیستیم و مسئولان باید تصمیم نهایی را بگیرند. هیچ کدام از بازیکنان تیم ما مشکوک به کرونا نیست.


بیشتر بخوانید: سلامتی بازیکنان گل گهر بعد از تست کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار