سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه عملیات ضدعفونی اماکن عمومی و پارک‌ها در شوش

شهردار شوش از ادامه عملیات ضد عفونی کردن اماکن عمومی و تفریحی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش گفت: مدیریت شهری این شهرستان همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر خطر انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس با اولویت اماکن و فضا‌های عمومی به میدان آمده و ضدعفونی کردن شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: در این زمینه شهرداری شوش برای آرامش خیال شهروندان اقدام به ضدعفونی کردن در‌های ورودی پارک‌ها و وسایل بازی کودکان شهر کرده است.

حسینی اظهار داشت: تلاش ما این است که فضای عمومی را تا حد ممکن عاری از این ویروس کنیم تا شهروندان شوش بدون نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند.

شهردار شوش ادامه داد: در ادامه طرح ضدعفونی کردن اماکن عمومی، شهرداری لاهیجان اقدام به ضدعفونی کردن مساجد، دانشگاه ها، پارک‌های عمومی، بازار‌های روز این شهر، شبکه بهداشت و سرویس‌های بهداشتی کرده است.

به گفته این مقام مسئول، بازار جمعه تعطیل و چندین اکیپ در شهرداری تشکیل شده است.

حسینی از نیرو‌های این مجموعه که در حال ضدعفونی کردن سطح شهر و انجام رسالت انسانی و کاری خود هستند، قدردانی کرد و از عموم مردم خواست در این امر مهم با پرسنل شهرداری همکاری کنند و بدانند که شهرداری با همه امکانات و دستگاه‌ها در خدمت مردم است و وظایف خود را با تمام توان انجام می‌دهد تا بتوان از این شرایط سخت عبور کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.