سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز هشتم اسفند ۹۸؛

۳ کشته و ۲ مجروح در حادثه رانندگی / سارق خودرو‌های پیکان در دام پلیس / دستگیری اعضای باند سارقان خودرو

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هشتم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ساعت سه و ۱۰ دقیقه بامداد امروز در آزاد راه قزوین - زنجان، حوالی دولت آباد یک دستگاه کامیون که در حال حرکت در محورجنوبی بود پس از برخورد و شکستن نیوجرسی به محور شمالی آزادراه تجاوز و با یک دستگاه سواری ماکسیما و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ برخورد کرد.

سردار حاجیان افزود: در این حادثه دلخراش راننده و یکی از سرنشیان خودرو ماکسیما و راننده پژو ۴۰۵ در دم فوت کردند و یکی از سرنشینان خودرو ماکسیما و راننده کامیون مجروح شدند.

سردار حاجیان، بی توجهی به جلو راننده کامیون ناشی از خستگی و خواب آلودگی را علت حادثه بیان کرد.

سارق خودرو‌های پیکان در دام پلیس قزوین گرفتار شد

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۱ محمود آباد حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک شدند و با استعلام مشخص شد خودرو سابقه سرقت از حوزه استان تهران را دارد.

او افزود: واحد گشت انتظامی بلافاصله با تعقیب و مراقبت‌های نا محسوس خودرو مورد نظر را در یک عملیات ضربتی متوقف و راننده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اضافه کرد: متهم در بازجوئی فنی ماموران به ۴ فقره سرقت خودروی پیکان اعتراف کرد.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در قزوین

سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو کار گروهی ویژه‌ای در پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل شد.

این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیسی توسط کارگروه ویژه‌ای از کارآگاهان، سرانجام هویت و محل اختفا سارقان در قزوین شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: پس از انجام اقدامات مراقبتی نامحسوس عوامل پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیرانه ۳ سارق را دستگیر کردند.

او اضافه کرد: سارقان در بازجوئی فنی ماموران به ۴ فقره سرقت خودرو اعتراف و با راهنمایی سارقان ۳ دستگاه خودرو کشف و با شناسایی مالباختگان رد مال شد.

سرهنگ مرادی گفت: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.