سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای عسل به نیازمندان به همت یک خیر برای مقابله با کرونا

رئیس اداره بهزیستی زرند از اهدا ۱۰۰۰ بسته عسل ۵۰۰گرمی رایگان در زرند به همت خیری نوعدوست برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  امیر ابراهیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه و ارزشمند داوود یزدانی جوان نیک اندیش زرندی با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کورنا گفت: ۵۰۰کیلوگرم عسل اهدایی به ارزش ۲۵۰میلیون ریال در قالب ۱۰۰۰ ظرف نیم کیلویی بسته بندی شده و به تدریج در اختیار جامعه هدف این اداره قرار می گیرد.

او گفت: در حالی که متاسفانه شماری از افراد با گران‌فروشی ماسک و ... به دنبال سود جویی هستند، افرادی هم هستند همانند آقای یزدانی اقدام خداپسندانه وستودنی را انجام می‌دهند.

داوود یزدانی شهروند زرندی در یک اقدام خداپسندانه و خیر خواهانه نظر به اینکه شیوع ویروس کرونا ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است با هدف تقویت سیستم ایمنی بدن جامعه هدف بهزیستی شهرستان زرند ۵۰۰کیلوگرم عسل طبیعی به ارزش ۲۵۰میلیون ریال به بهزیستی شهرستان زرند اهدا کرد .

او افزود :تصمیم گرفتم مقدار ۵۰۰ کیلو گرم عسل طبیعی تولید شده را به  قشر محروم جامعه اهدا نمایم و سهم کوچکی در خدمت به این خانواده‌های بی بضاعت داشته باشم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۶:۳۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
خداخیرش بده انشاالله همیشه سالم باشه و خدالعنت کنه کسانی که ماسک و دستکشو گرون و احتکار کردند