سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیمه نهایی پلی آف فوتسال / کار سخت سن ایچ در اصفهان / مس کار را در تبریز تمام می‌کند

مسابقات دور برگشت نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز شنبه با انجام ۲ مسابقه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات دور برگشت مرحله نیمه نهایی پلی اف لیگ برتر فوتسال امروز شنبه با انجام ۲ مسابقه در شهر‌های تبریز و اصفهان برگزار می‌شود. هر ۲ مسابقه به صورت همزمان و از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

همچنین با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال قرار است بازی‌های برگشت هم به مانند دور رفت بدون حضور تماشاگران برگزار شود. در بازی رفت که روز دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کرده و به همین دلیل با روحیه بسیار بالایی پا به دیدار برگشت خواهند گذاشت.


بیشتر بخوانید: بازیکن گیتی پسند دیدار برگشت پلی آف فوتسال را از دست داد


مس سونگون – ستارگان ورامین / سالن شهید پورشریفی تبریز

ابتدا در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این مرحله روز شنبه ۲ تیم فوتسال مس سونگون و ستارگان ورامین در سالن شهید پور شریفی تبریز به مصاف هم می‌وند. بازی رفت این ۲ تیم که به میزبانی ورامین در سالن شهید گلعباسی برگزار شد، تیم فوتسال مس سونگون موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر ۱ از سد میزبان خود عبور کند و ضمن کسب این پیروزی توانست گام بلندی را برای رسیدن به مرحله نهایی رقابت‌های پلی آف لیگ برتر بردارد.

اگر تیم مس سونگون بتواند در بازی برگشت برابر ستارگان ورامین به برتری دست پیدا کند، در آن صورت با ۲ پیروزی متوالی می‌تواند جواز حضور در مرحله نهایی پلی آف لیگ برتر را به دست آورد، اما اگر این تیم ستارگان باشد که بتواند در برابر میزبان خود پیروز شود، در آن موقع هر ۲ تیم با یک پیروزی که به دست آورده اند، باید در بازی سوم که قرار است روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه برگزار شود به مصاف هم می‌روند تا در نهایت تکلیف تیم صعود کرده به مرحله نهایی رقابت‌های پلی آف مشخص شود.

دیدار‌های تیم‌های فوتسال مس سونگون و ستارگان ورامین امروز شنبه ۱۰ اسفند ماه در سالن شهید پورشریفی تبریز شروع می‌شود.

گیتی پسند اصفهان – سن ایچ ساوه / سالن پیروزی اصفهان

در دیگر بازی حساس و مهم این مرحله، ۲ تیم گیتی پسند اصفهان سن ایچ ساوه امروز شنبه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم می‌روند. بازی رفت این ۲ تیم که از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود و به نوعی می‌توان آن بازی را یکی از زیباترین مسابقات این چند ماه اخیر در لیگ برتر دانست. در بازی رفت تیم سن ایچ ساوه ابتدا در نیمه اول موفق شد با نتیجه پر گل ۳ بر صفر از حریف خود پیش بیفتد و با این برتری به رختکن رفت. با شروع نیمه دوم، تیم فوتسال گتی پسند اصفهان که برای جبران نتیجه پا به زمین مسابقه گذاشته بود توانست در عرض ۵ دقیقه نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.


بیشتر بخوانید: ملی پوش فوتسال کشورمان به لیگ برتر جمهوری آذربایجان پیوست


بعد از این تساوی باز هم این تیم سن ایچ بود که موفق شد گل چهارم را وارد دروازه گیتی پسند کند. نماینده اصفهان که چیزی برای از دست دادن نداشت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند نیتجه بازی را تغییر دهد. در نهایت این تلاش‌ها جواب داد و گیتی پسندی‌ها موفق شدند در ادامه مسابقه ۴ گل بزنند و در پایان این مسابقه تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان توانست با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ از سد شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم سن ایچ ساوه عبور کند. بازی برگشت این ۲ تیم هم قطعاً از جذابیت‌های بالایی برخوردار خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که آیا گیتی پسند می‌تواند با پیروی برابر سن ایچ ساوه، جواز حضور در رقابت نهایی پلی آف را کسب کند یا این تیم سن ایچ است که بازی را به دیدار سوم خواهد کشید.

دیدار ۲ تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه امروز شنبه ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.