ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون مشکلی برای بازی برگشت ندارد

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون می‌تواند تیمش را در بازی برگشت برابر ستارگان ورامین در نیمه نهایی پلی آف همراهی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتسال ستارگان وارمین و مس سونگون شب گذشته در چارچوب رقابت‌های دور رفت نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال در سالن شهید گلعباسی ورامین به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر یک از سد میزبان خود عبور کند. مسی‌ها با این پیروزی که در بازی شب گذشته به دست آوردند می‌توانند با روحیه بالایی پا به دیدار برگشت بگذارند.


بیشتر بخوانید: گیتی پسندی‌ها بدون مصدوم به نیمه نهایی فوتسال رسیدند


از حواشی این مسابقه می‌توان به دریافت کارت زرد فرهاد فخیم بازیکن ملی پوش تیم مس سونگون اشاره کرد. در خبر‌ها آماده بود که فرهاد فخیم به دلیل دریافت کارت زرد در بازی دیشب ۲ اخطاره شده و از همراهی تیمش در بازی برگشت محروم خواهد بود.

در همین رابطه فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار ما درباره محرومیتش در بازی برگشت برابر ستارگان ورامین اظهار داشت: من در بازی برگشت محروم نیستم. آخرین باری که من محروم شدم مربوط به قبل از بازی ما با تیم فوتسال آذرخش بندرعباس می‌شد که در آن دیدار من به علت ۲ اخطاره بودن نمی‌توانستم در آن بازی حضور داشته باشم. به همین دلیل بعد از آن دیدار محرومیت من هم به پایان رسید و دیشب این اولین کارتی بود که من دریافت کردم و به همین خاطر برای بازی برگشت برابر ستارگان ورامین مشکلی نخواهم داشت.

دیدار برگشت ۲ تیم فوتسال مس سونگون و ستارگان ورامین در چارچوب رقابت‌های نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال روز شنبه ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در سالن شهید پور شریفی تبریز و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: پلی آف لیگ برتر فوتسال / بازگشت رویایی گیتی پسند / پیروزی شیرین مس برابر سن ایچ


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار