دیدار‌های برگشت نیمه نهایی پلی آف فوتسال لغو نمی‌شود

بازی‌های برگشت نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال روز شنبه ۱۰ اسفند ماه به میزبانی شهر‌های تبریز و اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت رقابت‌های نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال شب گذشته با برتری تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برابر حریفانشان به پایان رسید و قرار است بازی های برگشت هم روز شنبه ۱۰ اسفند ماه به میزبانی تبریز و اصفهان انجام شود. پیش از این در خبر‌ها اعلام شده بود که به خاطر شیوع ویروس کرونا که شهر‌های مختلف کشور را در بر گرفته، سازمان لیگ برتر فوتسال قصد دارد بازی‌های دور برگشت رقابت های نیمه نهایی پلی آف را لغو  و به زمان دیگر موکول کند.


بیشتر بخوانید: پلی آف لیگ برتر فوتسال / بازگشت رویایی گیتی پسند / پیروزی شیرین مس برابر سن ایچ


شنیده‌ها حاکی از آن است که بازی‌های برگشت رقابت‌های نیمه نهایی پلی آف طبق برنامه قرار است روز شنبه ۱۰ اسفند ماه، به صورت همزمان و از ساعت ۱۶ در ۲ سالن شهید پور شریفی تبریز و پیروزی اصفهان برگزار شود. همچنین قرار است بازی‌های برگشت نیمه نهایی پلی آف هم به مانند دور رفت بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

همچنین  شنیده می‌شود به دلیل فشردگی که در برنامه‌های سازمان لیگ و همچنین اردوی تیم ملی فوتسال وجود دارد، سازمان لیگ برتر فوتسال قصد دارد بازی‌های برگشت نیمه نهایی پلی آف را هر چه زودتر برگزار کرده تا تکلیف تیم قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ برتر هر چه سریع تر مشخص شود.

رقابت‌های دور برگشت نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال از روز شنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز می‌شود. در این روز تیم فوتسال مس سونگون در سالن شهید پور شریفی تبریز به مصاف ستارگان ورامین می‌رود و تیم گیتی پسند اصفهان هم در سالن پیروزی این شهر از تیم سن ایچ ساوه پذیرایی خواهد کرد. این دیدار ها به صورت همزمان و از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون دیدار برابر ستارگان از دست داد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار